Ecemsuakpolat_ Kızlar selam sabah 7 de doğumum var sancılara daha fazla dayanamadığım için doktor yarın doğuma alıcak bebek kilosu 2750 dedi ve üç gün önce ciğer geliştirici iğne vuruldum korkuyorum inşlh sağ sağlim alırım kucağıma
Ecemsuakpolat_ Herseyguzelolsun7 2 saat önce doğumum gerçekleşti ve spinal sezersin oldum hiç birşey hissetmedim ben iyiyim beneğim de iyi ama biraz solunum sorunu olduğu için kuveze alındı ne kadar kalıcak bilmiyorum
Herseyguzelolsun7 Ecemsuakpolat_ bir an önce düzelip yanınıza gelir endişelenmeyin hayırlı uğurlu olsun çok sevindim 🙏❤️❤️🧿
Kelle0129oekd Ecemsuakpolat_ bu normal canım hiç sıkıntı yapma kendine bende 35 haftalık dogurdum oğlumu aynı kiloya sahipti 1 hafta küvezde kaldı solunum sıkıntısı var diye, şu an maşallah kocaman oldu bile mayısta 2 yaşına girecek