DevraNR1119 12 haftalıkken kıza benziyor dediler bende kendimi kıza alıştırdım bugün öğrendim ki erkekmis sağlıkla hayırlısıyla gelsin benim gibi olan varmı aranızda nasıl hissettiniz
Kadder2121 DevraNR1119 yüzde kaç dedi banada doktorum devlet bu arada 17 haftamda yüzde 90 kız dedi bugün 19 olduk haftaya detaylıya gircem yanılma payı var mıdır sizce
alakayamaydanoz DevraNR1119 bacak arasını gördünüz mü o zaman? Bana da 12 de kız gibi henüz erken dedi ama içimden hep erkek geçti bir kızım var Sağlıklı olsunlarda bir oğlum da olsaydı fena olmazdı
Youngmotherr DevraNR1119 bana da kız dediler Efnan Leyal koyucaktım sonra bidaha gittim pipisini gördüm 😂
Sabiha-1268 DevraNR1119 merhaba kız derken bacak arası boş falan dedimi doktorunuz özelmiydi bugün detaylıdamı öğrendiniz
Htcdgrl Fatma1061 ikiside özeldi gittiğim 12. Hafta biraz erken olduğu icin yanılma payı olabilir demisti doktor 16. Haftada da asla göstermedi pozisyondan dolayı yeni öğrenebildik yani:))
selinsmother 12 de doktorlar kendi mi söylüyor siz mi soruyorsunuz anlamıyorum 😂 12de denilene güvenmek şaka gibi
alakayamaydanoz selinsmother ben sordum merak ediyorum belli olur mu dedim şimdilik kız dedi bacak arası boş dedi gösterdi değişir mi ?ilki de kız aynı hastane farklı doktor detaylıdan önce kız demişti kız olmuştu sanırım 13 14 haftalıktım o zaman
selinsmother alakayamaydanoz değişme ihtimali çok yüksek çünkü 14 te oluşuyor deniyor ☺️ ama %50 ihtimal var zaten tutmuş da olabilir
alakayamaydanoz Youngmotherr bana 12+3 gösterdi bak şimdilik çıkıntı yok kız dedi özel hastane içimden hep erkek geçiyor
alakayamaydanoz Mavisannesiii amin inşallah Allah herkese gönlünden geçeni nasip etsin Sağlıklı hayırlı evlatlar versin🙏