Pek fazla anlatacağım birşey yok ama çok güzel bir duygu Allah olmayan herkese versin 🤲 kontrole diye gittiğim hastanede doğurdum evet biraz zorlu bir süreç ama inanınki onu gördüğünüz anda herşeyi unutuyorsunuz nst’ye girdim nst’de sancılarım çıktı alttan muayene yapacağım dedi doktorum baktı ki 3 santim açıklık var hemen yaptıralım seni dedi ve yattım ilkin hiç birşey yoktu ağrı sancı sonra alttan açıcı verdiler ve doğumu başlattılar yattım arada squat çektim toplar vardı onlarla sekiz çizdim zıpladım ağrılarım oldukça ılık suyla karnımı kasıklarımı yıkadım ve geldi çattı tam nstye bağlayacaklardıki aşırı ağrım geldi ve muayne esnasında suyum geldi ıkın ıkın dediler ve bebeğin başı geldi sancı odasında 2 3 kere ıkındım aynı büyük tuvaletinizi yapar gibi sonra hemen kalk çatala yat dediler 3 ıkınma ile bebeğimi dünyaya getirdim zorlu ama çok güzel birşey Allah herkese versin 🤲🥰