Mervebtnrr deletedmom135 benim 5.4 tu 8 haftalıkken o günden beri ilaç kullanıyorum şuan 37 haftalıgim 50 mglik içtiğim doz normale döndü çok şükür
Maviii deletedmom135 benim gebeliğin başında 4.62 çıktı canım 25 mg ilaç kullandım.. 7 aydır 1.9 du, son iki aydır 3.13, hafta sonu 50 mg hafta içi 25 mg ilaç kullanıyorum
ElmasSs deletedmom135 benim 1.5du en son 125lik kullanıyorum benim doz biraz yüksek iki haftada bir kontrol ettiriyorum
ttgb38 Benim zaten yüksekti ilaç kullanıyordum hamileyim hala kullanmaya devam en düşük doz 25 mg alıyorum
deletedmom135 ttgb38 tsh değeriniz kaç çıkıyor benim de hamilelikte yükseldi en son ilaç kullandığım halde 4 buçuk olmuş
ttgb38 deletedmom135 Benim 3,7 en son bakılan o yani şuan kaç bilmiyorum ama doktorum gebelikte dahada yükselir demişti zaten her gitmemde kan alıyor ama sonuçlar kendi ekranında oluor elden almıyorum ilaç dozu ne olcak dediğimde aynı devam diyo bana hep