İyi akşamalar kızlar. Kafama takılan bişeyi sormak istiyorum . Sizce günü gelmeden bebeği doğurmak ne kadar doğru?(istisna durumlat dışında) doktorlar sezeryanı 38 de alırız diyip kestiriyorlar. Bebişlerin kendisi ne zaman doğmak isterse o zaman neden yapılmıyor bence ne kadar anne karnında dururlarsa o kadar iyi ne bu acele ?