Bugün tam 38. Haftadayız bebeğim 39+5 gözüküyor kilosuda 3.779 gr hep normal doğum istiyordum doktorum bugün bu hafta suni sancı almam için son olduğunu 4 kiloyu geçerse sezeryanla alacağını söyledi. Bebek kanala henüz girmemiş Suni sancı alıp almama konusunda çok kararsızım ve doktorum bu kararı tamamen bana bıraktı 25 ine kontrol verdi muhtemelen kilosu gecicek dedi ve 26 sındada sezeryanla alabileceğini söyledi sancım açılmam falan yok . Ne yapmalıyım ? Suni sancı alıp sezeryana dönmesinden de korkuyorum bir yanım direk sezeryana odaklan diyor bir yanımda suni alırsam daha mı iyi olur diyor tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirler mi 😞