Sureyyaniz maşallah ne güzel bazı bebekelri gerçekten boşu boluma küvezde tutuyorlar yazık yaa ama neyse siz akıllılık edip imzayla çıkartmışsınız ne güzel şimdi evde yanınızdalar sağlıkla büyüsünler imza işi nasıl oluyor tedavi red ediyorsunuz dimi ona imza atıp çıkarabilşyorsunuz bide sütünüz nasıl yetiyormu ben kızımda çok çok fazlaydı sütüm hatta fazla olduğu için ateşim bile çıkmıştı bi ara iki tanede yetermi bilmiyorum bide sezeryan hemen süt de gelmeyebilirmiş ay hadi doğsunlar diyorum bazen 😄😄