MomBse GmzCml bel ağrısı çok oluyor oturup kalkmakta bile zorlanıyorum ay bide mide yanması beni mahvetti su sıralar yine neyseki rennie kullanmaya başladım ☹️
GmzCml MomBse benim ara ara oluyor yanmalarım ama dediğin gibi bel ağrısı insani mahvediyor çok geçmiş olsun canım 🙏😐
Deletedmom411 27+5 regl ağrısı gibi sancı geliyor arada kasıklarıma, belimin sol tarafı ağrıyor çok hareket edince yürüyünce birde kuyruk sokumu acıyor otururken
GmzCml Deletedmom411 internetten baktım yalancı Doğum sancıları diyor ama yine de doktoruna git söyle canım benim de adet ağrısı gibi sancılarım oluyordu rahim ağzı kısalığı teşhisi konuldu. Seni korkutmak istemem ama korkmana da gerek yok ilaç veriyorlar artık 😐
Deletedmom411 GmzCml cuma günü randevum var canım şu iki gündür bir sancı gibi geliyor kısa süreli inşallah sorun yoktur
GmzCml Deletedmom411 inşallah canım güzel düşün güzel şeyler olsun ben hep olumsuzlukları düşündüm hamileliğimin başlarında ve ne kadar absürt olsa da insan çekiyor kendine düşündüğü olumsuzlukları. O yüzden şimdi daha az düşünür oldum sakınan göze çöp batarmış 🙂💁🏻♀️
Tosbik GmzCml bende 20li haftalarimda bel agrisi yavaştan başladı ve hiç gecmedi. Şiddetlenerek devam etti 😁 suan 37+1 oldum asla eğilemiyorum bel ağrısı kalçalarıma vuruyor artik aştik 😀 geçmiş olsun size de
GmzCml Tosbik benimde kalçalarım ağrıyor arada oda uzun süre bi tarafta yattığımda oluyor sanırım magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor inşllah bizde 30lu haftalara rahat bir şekilde geliriz 🙏🙂
Gmzcngi GmzCml valla bel ağrısı pek yok ama calısıyorum hep oturdugum icin sadece iş yerinde kuyruk sokumu ağrım oluyor haftasonları yada akşamları eve gittiğimde hic ağrımıyor sanırım oturmaktan🤭
GmzCml Gmzcngi olabilir oturmakta çok ağrı yapıyor benim erken Doğum riskim olduğu için sürekli istirahat halindeyim galiba hamladım onun da etkisi var 🙂
Gmzcngi GmzCml Allah yardımcın olsun canım bian önce atlatırsın inşallah bu durumu sağlıkla zamanında al kucağına bebişini🙏🏻♥️