mahperii ah canım o şişkinlik. Benim ilk 8 haftamda karnım o kadar hızlı ve amansiz büyüdü ki bana 1 catlaga mal oldu. O şişkinlik gebeliğin ilk haftalarında oluyor ama sonradan geçiyor bu sefer de hadi karnım büyüdün artık diye beklemeye başlıyorsun :)
Ben bu şişkinliği vücudun alışık olmadigi bir gebelik sürecine girmesi, bu sebeple adet olamama ve adet öncesi şişliğin devami şeklinde yorumlamistim :)