Aysel_krdg Sevimozsuer canım bende 28 şubatta kimyasal geçirdim korunmadım 30 martta tekrar hamile olduğumu öğrendim 10 nisanda kimyasal olduğu çıktı yine senin baya gecikmiş varsa eğer bebiş 7 haftalıktır yani