Candan_13 Kızlar sizce hangi hastane daha iyi sezeryan doğum için ilgilenmeleri doktorlari öneriniz var mı
3Tospikannesi Candan_13 Ben Altınkoza ersin beye gidiyorum 3.gebeliğim ilk defa özelde doğum yapacam diğerleri normal oldu inşallah bu da normal olur nasıl olacak bakalım 😊
Salihabrkt Candan_13 İki hastaneyi de bilmiyorum bende Güzelyalı Hastanesi’ne gidiyorum doktorumdan memnunum şu anlık bakalım
Candan_13 3Tospikannesi ersin bey çok iyi bizim mahallede Hacettepe hastanesi vardı eskiden ordaydi eşim izin vermiyor malesef 😔 erkek diye
3Tospikannesi Candan_13 evet biliyorum benim çevremin çoğu da ersin beye gidiyor siz bize yakınsınız demek ki 😁 benim ev de havaalanı ve otogarın ortasında 😊
Candan_13 İlk doğumum Medlinedeydi çok güzel di ilgileri alakalari falan şimdi çok yüksek doğum ücreti de muayene de gidemiyorum