39+3 Ne gelen Var Ne giden ne bı belirti en son 10 gün önce 3 cm açıklığım vardı 🥺 ne ağrım var ne sancım var ilkinde de böyle oldum yok 41 haftaya kadar bekledik ne sancı ne ağrı bişey olmadı su da gelmedi kanamada suni sancı ile doğurdum. Yine aynı seyleri yaşayacağım galiba . Çok canım sıkılıyor çok korkuyorum 🥺 mübarek gece yuzusuyu hürmetine sen yardım et Rabbim 💕