Gulnur_0606 Bende içiyorum. Doktorumda günde 1 taneyi öneriyor zaten. Şu için Arıtma cihazını kullanıyoruz ve zararlı olup olmadığını sorduğumda hangi mineralleri suya geçiriyor hangisini geçirmiyor bilmiyoruz dedi, damacana suyu içinde aynısını söyledi. Uzun süre saklanması için kim bilir neler ekliyorlar dedi. Bu yüzden günde 1 tane iç dedi hatta bebeğin ek gıdaya başlayacağı zaman erkenden maden suyunu aç gazını geçir su niyetine bebeğine bile verebilirsin dedi. Bu arada Kızılayın maden suyunu kullanmayın sakın, kendileride itiraf etti sanırsam içindeki maddeyi arsenik ve yosun varmış aman dikkat anneler 🎉