Sinemsrmn 41+4 de doğurdum canım aynı senin gibi yatış verdi 3 gün yattım ama sıkıldım bunaldım çünkü hiç bir belirti açılma sancı yoktu rica edip eve geldim doktorum 3 gün içince sancın olmazsa gel suni sancıyla başlatıcaz dedi bende ben buraya açılma ve sancıyla gelicem dedim çıktım sonra nişanım geldi, artık iyice gaza geldim sıcak duş ilişki vs aklıma gelen herşeyi yaptım eşim dışarı çıkardı bi gece hastaneye tekrar yatıcağım için eve bi geldim bi sancı bi sancı hastaneye zor attım kendimi 8 cm açılma var doktorum şok oldu tabi 15 dk doğurdum çıktım 😂😂