Merhaba kızlar hep korktum nasıl olacak diye doktorum 37+6 kontrole çağırdı ve çatı muayenesi yapacgm ddi koltuğa oturdum bacaklarımı havaya kaldırdım ve elini soktu afedersiniz çok acımadı bu deneyimimi sizinle paylaşmak istedim biraz olsun rahatlatmak için 🥹😚