Ece_burhan 24 haftalik hamileyim ve karnim şişti fakat bebek hareketini hep kasiklarimda ve alt bolgeme vuruyor gibi hissediyorum cok hareketli birde boyle olanlar varmi
Ozdbtl Ece_burhan bende alt karnımda vajinamın üstünde hissediyorum hep. Rahim kısalığım çıktı o yüzden olduğunu düşünüyorum ama normal mi bilemiyorum bebeğimin başı aşağıdaydı en son :(
Adapte34 Ece_burhan bizde 16+4 olduk hareketlerini 15. Haftada hissetmekte başladım ikinci gebeliğim.. Bende sanki hep yukarlarda hissediyorum yoksa bana mı öyle geliyo
Masalnesli Ece_burhan bende şurada durayım 22+3bizde kasiklarimda oynuyor sanki alttan firliyacak gbi kasiklarimda toplanıyor karnimda değil çocugum kasiklarima yer etmiş
Meleklerininannesii Ece_burhan Ozdbtl bazen göğüs altlari yani baya mide kısımlarında sağ sol şekilde bazen aşağıda rahime yakın bazen de göbek kısmında hissediyorum doktoruma sordum alt kısımda olması sorun mu diye hayır çünkü bebeğinin başı yukarda ayakları aşağıda dedi bir sorun yok dedi bana içiniz rahat olsun diye söylemek istedim 🙏🏻 inşallah sağlıkla gelirler 🌸
3Tospikannesi Ece_burhan benimde kız hep kasıkta arada yanlarda oluyor ama genelde hep sol kasıkta hissediyorum ufak tekmeler ve kalp atımı gibi oluyor çok belirgin 🧿 20 haftalık olduk an itibariyle 🥰
SevdaTrkl Ece_burhan Ayakları oradadır daha dönmediği için ilk oğlum makat gelişti doğurana kadar alt tarafıma vurdu şimdi 28 haftalıkken döndü bu hep üstte hissediyorum hareketlerini
Omermomm_ Ece_burhan benim de orda hissediyorum doktor Son kontrolümde dönmüş yazmıştı sonuçlar kısmına o yüzden olabilir sizinde
Ece_burhan Omermomm_ ben de yarin kontrolum var detayli ultroson sonuclarini vericem bana birsey demedi rahim kisaligi veya uzunluguyla alakali
Omermomm_ Ece_burhan bebek pozisyonuyla ilgili dedimi peki yada kağıtlarınızda yazıyor mu bence yarın doktora sorun