Ben Çarşamba günü boyaticam canım.. Doktorum da kuaförüm de bebeğe herhangi bir olumsuz etkisinin olmadığını söylediği için karar verdim..Zaten araştırma yaparsan organik boyanın içinde amonyak ve diğer zararlı kimyasallar olmadığı için zararının olmayacağını görürsün. Şunu da belirtmek isterim,boyanın bebeklere zarar verdiğine dair kanıtlanmış herhangi bir şey zaten yok. O yüzden için rahat olsun ☺️