Birgunluk bence en zor olan 9 ay karında taşıma süreci. Doğum o sürecin yanında çok basit kalıyor bence 😁 ilk oğlumu 15 sene önce normal doğurdum. Bir hafta yalancı sancı çektim evde. Sonunda sabaha karşı suyum geldi 3 de 4 de hastanedeydim 6.33 de doğdu 🥰 evet ağrı çekiyorsun ama sonunda dünyanın en güzel şeyini kucağına alacağını biliyorsun 🥰 şimdi 32+5 olduk bir aksilik olmazsa bu oğlumu da normal doğurucam. Hamile kalmadan önce hep derdim doğurmak,büyütmek mesele değil asıl mesele karnında taşımak diye hala aynısını söylüyorum 🥺 ağrılardan gebericem 🥺🥺