Birogretmenn Kızlar hibiskus çayını gebelikte önermiyorlarmış ben de bugün Pin in hibiskuslu olan içeceğinden içmiştim. Bir şey olmaz değil mi? Tedirgin oldum ya 7 aylık hamileyim
Birogretmenn Sahnedekimadam yok hibiskus bitkisi zararlıymış valla ben de bilmiyorum ya aman çok abartmasında bişey olmaz bence 😀
Kalbiimde2can Bende hazir cay alacaktim kusburnu ama icinde hibiskusta vardi kuzenim eczanede calisiyor hemen ona sordum tavsiye etmedi erken doguma yol acabiliyormus zaten ilk 3 ay kesinlikle yasakmis..