Hamilelik öncesi çekilecek ve sonrasında implant yapılacak denmişti implant gözümde büyüdüğünden ertelemiştim hep. Ağrısıda yoktu o dönem. Şimdi 17. Haftaya doğru gidiyoruz ve ağrımaya başladı şuan ağrıyı şakaklarımda gözümde hissediyorum yarın ilk iş doktorumdan izin almak olucak. Onay verirse sorun yok derse hemen çektiricem