Merhaba hanımlar, bugün itibariyle 5+6 haftalık gebeyim bhcg değerim 15 nisanda 6400 dü. Bugün kontrole gittik kese karından ultrasonla net görülüyordu hekimim vajinal ultrasonla belki kalp atışı duyabiliriz umuduyla bakarken kesenin yuvarlak olmadığını fark etti ve perşembe günü tekrar çağırdı. Herhangi bir kanama ya da şikayetim yok embriyo da çok net görünüyor böyle bir şikayeti olan oldu mu neler yaşadınız ?