Ben ilk doğumu birinci de İlknur yanımda yaptım doktorumdan çok memnunum çok profesyonel bir doktor ama hemşireler o kadar tecrübesizki kaç kere damar yolu açtılar hatırlamıyorum . İğne vurdular doğumdan sonra apse oldu vurdukları yer yanlış vurmuşlar antibiyotik kullanmak zorunda kaldım. O yüzden bu sefer medilife a gidicem gibi