Herseyguzelolsun7 23+5’te 887 gramdı iri bir bebek olacakmış. Şeker yüklemesi yaptırdım problem yok ama endişe ediyorum ben de
teachervera rumeysakara12 Protein ağırlıklı beslen canım ben süt içtim hep doğru düzgün yemedim kilo almam yasaktı tansiyon yüzünden her gün mutlaka yumurta, süt, ceviz, tahin pekmez tüket
rumeysakara12 teachervera aslında güzel besleniyorum yumurta muz tahin pekmez karışık yiyorum şimdi ramazan olduğu için iftar sahur arası pek açılmıyor insan belki ondan kaynakli olabilir diye düşünüyorum ama inşallah ramazan bitince daha ağırlık veririm
teachervera rumeysakara12 Doğal daha iyi tabi canım benim burada hayvancılık var ama bana kokuyor içemiyorum o yüzden market içtim kilosu hep önde gitti süt çok içtim midem alev alev idi onun sayesinde bebeğim güzel kilo aldı 37 başında 3250 doğdu