Kızlar iyi geceler, ikili ve dörtlü testim temiz çıktı ama detayli da plesenta da iki damar çıktı bebegim de.Normal şartlarda 3 damar bulunuyormus.Doktorum yüksek ihtimal bise yok ama yine de kafamiz rahat olsun dedi fetal dna yaptirdik.Umarim sonuçlar güzel gelir.Hayirli kandiller
Bütün bebekler sağlıkla ve mutlulukla gelsin🥰