Merhabalar canım anneler!
Bebeğimi 1 ay önceden prematüre olarak doğurdum. Sezeryan ile doğum yaptığım için sütüm gelmediğinden EVOLVİA PREMATÜRE kullandım. Yalnız 1 aylık olmamıza da 2 günümüz var ve bebeğim dün ve bu sabah mamayı fışkırır gibi kustuğu için daha vermiyoruz. Yalnız yine sütüm yetmediğinden doymadığı için ağlama krizleri oluyor. Şimdi ben tekrardan bi mama daha alacağım denemek amaçlı bana hangi mamayı önerirsiniz ve tekrar prematüre mi almalıyım ? Neden kustuğuyla alakalı da bilgisi olan varsa eğer yorumlarda belirtirse sevinirim.