merve1650 Kızlar nasıl gidiyor bebişlerin boy kiloları nasıl 2.kızım olacak kısmetse ilki 37 haftalık geldi bakalım bu nasıl olacak ben iyce şiştim zor hareket ediyorum🤦♀️
Nuray1ilayda merve1650 daha yeni post açtım hatta bende 36 haftalıgim bebeğim doğum kanalına girmiş 3 cm açılmam varmış 🥺🙄
SevdaTrkl merve1650 36. Haftada gittim 3100 dü kilosu yarın yine kontrolüm var bakalım ☺️ 2. Benimde korkuyorum çok ilkinde bir an önce kavuşmak istiyordum şimdi korkuyorum 😧
Betulkaraa34 Bende 36+4 oldum bayram ciksin istiyorum bebisin kilosu 2 kilo 892 grammis hersey yolunda simdilik bizim kizda hareketli poposunu sokuyo mideme aşırı karnim sertleşiyor ilk bebisim benimde ☺️
selinsmother 35+6 yım 🥹 yarın randevum var bakalım kaç oldu 🤰🏼 33+5 2630du kızım bayramdan sonra bekliyorum 😇
Minikbebeklerimm @Nuray1ilayda benim de sabahtan beri belimde ağrı var çok rahatsızım yarın doktora gidecem bakalım Allah yardımcımız olsun canım.
123oyku 36+6ikinci doğumum çok korkuyorum ilki normaldi çok zordu bu nasıl olur bilmiyorum inşallah kolay olur
meltembal19 merve1650 36+5 karnım çok büyüdü ve sürekli sertleşiyor. ama bebeğin kanala girdiği de yok :( 36 da 3050 gramdı.