Aysshenur BeatifulAngel yok salı kontrol var. Suni verecek olmazsa sezeryan demiştim 😀 yani inşallah suni verir
Aysshenur BeatifulAngel devlet hastanesi olduğu için en son çare sezaryen. Yatışım yapıldı zaten. Sabah 8 de başlayacak
Afraninannesii Pazartesi suni sanci verecekler kizlar kendi sancim gelmezse nasip bakalım , cumartesi günü nstye gir sancın varmi bakalım dediler olmazsa yatış kağıdı verdiler
Ayytacc Huriye222 yok canim persembe kontrol var bakalim ne diyecekler sancim var acil gidiyorum ama nst sanci cikmadigi icin geri geldim
Gozdece_06 BeatifulAngel tam 39 yarın son bi kontrol bakalım gelmezse 23 üne suniyle başlatacak korku heyecan karışık bi durumdayım bgn bütün evi tek başıma temizledim bgn gelmezse daha gelmez galiba 😅aslında gelmesin beklesin istiyorum bayram sonuna ama hayırlısı temizliği halletmem gerekiyordu
Haptepsut Gozdece_06 yok artık ne güzellll benim de Özgür bey, zaten demişti sizin haricnizde iki gebemi daha yatırıcam doğum için diye:D
Gozdece_06 Haptepsut vallahi tesadüfe bak son dk karşılaştık bana nöbetçiyim istersen o gün yatıralım bende burda olurum iyi olur diyince bende zaten o tarihleri istiyodum 23-24 falan olur dedim direk hayırlısı olsun hakkımızda karşılaşırız belki orda canım İkimzide bir avazda kurtuluruz inşallah 🙏🏻
Haptepsut Gozdece_06 karşılaşırız bence:) önce fitil koyup rahim ağzını incelticez sonra suni sancı dedi hem biraz korkuyorum hem de bir an önce olsun istiyorum sende durumlar ne? 40. Haftayı bekleme taraftarı değilmiş bizim doktor mekonyum yüzünden. İnşallah kolayca aynı gün içinde doğururuz:):)
Gozdece_06 Haptepsut bende korkuyorum benim 2. Doğumun ama üzerinden 11 sene geçti ilki zor olmuştu o yüzden korkum inşallah bu daha kolay olur. Bende neden tam 40 o beklemiyo acaba diye merak etmiştim ama soramamıştım heyecandan demek ondan beklemiyormuş. Senin ilk mi cinsiyeti ne? 😊 Ankara’da nerde oturuyorsun kaç yaşındasın ay ne çok sordum 😅