Janset valla canım normali bilmem de sezeryan doğumda bence biri gerekli. benim kardeşim de yeni ameliyat olmustu o yüzden kardeş gibi olduğum bi arkadaşımla eşim kalmıştı yanımda hastanede. Allah arkadaşımdan razı olsun, ne yalan söyleyim altımı bezledi kız resmen.. zaten çok yorucu oluyor iki kişi anca altından kalkıyor.. Eşten eşe değişir tabi ki ama sonuçta erkek yani; bi kadın kadar yardımcı olamıyor maalesef..