Ebruoztrk__ canım benim de tahlilde idrarda protein çıkmıştı hemen korkmuştumtansiyonum normalde 8/5 falan hamilelikte 12/8 civarı, doktor idrar tahlili yaparken temizlik kiti verdiler mi dedi o ne ola ki dedim, tekrarlayalım tahlili dedi. İdrar tahlilinden önce ıslak mendille silip sonra iyice kurulayıp bi daha ıslak mendille silip yine kurulayıp sonra tahlili vermek gerekiyormuş meğerse 🙈 akıntı vs karışabiliyormuş yoksa öyle olunca da protein kaçağı varmış gibi görünüyor. Benim ikinci yaptırdığımda böyle temizleyince negatif çıktı protein, tansiyon için de hamilelikte normale göre yüksek oluyor tansiyonun normal dedi, yani hamile olmayan döneme göre düşünmemek lazım dedi doktor