Hellome ben👍🏼 covid atlattım antibiyotik kullandım ve enzimlerim çok yükselti ast 120 alt 200 lere cıktı. 2-3 hafta boyunca her hafta kan verdim. Tüm vitaminleri kestik. Gastroentoloji doktoruna gözüktüm. Hala da vitaminleri kullanmıyorum tam anlamıyla 3 hafta oldu, kontrol ettirip vitaminleri kestirirler