Babybaby12 merhaba. Önder beyden memnun kaldım tabiki. İlk iki gün zor geçiyor ben 5. Günden itibaren toparlanmaya başladım. 1 hafta sonra tamamen iyiydim. Ameliyattan sonra karına bastırmadlar. Önemli olan sezaryenden sonra hemen ayaklanıp yürümeniz yürüdükçe hızlı toparlanıyorsunuz. Bide bebeğinizi eşlinize alınca ağrılarınız gidiyor ona bakabilmek için çabucak iyileşiyorsunuz 😊 ben 3. Günden sonra yalnız kaldım evde bebeğime ben baktım. Allah o gücü veriyor. Güzel hayırlı doğumlar diliyorum size de🥰