mamacita_ Kızlar yaklaşık iki saattir belim ağrıyor 10+1 iz uzun zamandir is yapmiyordum bu gun süpürge açtım çok eğil kalk yaptim sanirim sizce acile gitmelimiyim yoksa geçermi sadece bel ağırısi var kasik ağrım yok
Ozge111 mamacita_ ayaklarınızı uzatıp yatın hatta ayaklarınızın altına bişey koyun dinlenin geçecektir
Tunc-armagan mamacita_ bnmde belim çok ağrıdı serum taktı doktorum. Bel ağrıları normal hamilelikte dedi