14 haftalık hamileyim ama ne karnimda herhangi bir şişlik hissediyorum ne de en ufacık bir çıkıntı var. Doktor bebeğimin suyunun az olduğunu söyledi bunla alakalı olabilir mi? Kanımda da enfeksiyon varmış endişe ediyorum benle aynı durumu yaşayan varmı?