Vallahi canım doğum yapmadım ama 8 aydır çam sakurada takipteydim hastane çok güzel ama doktorlar için aynı şeyi söyleyemicem malesef… Suratsız burundan kıl aldırmayan agresif sorduğun sorulara cevap vermeyen verseler bile ters türs yarım yamalak cevaplar veren tipler. 8. Ayım daha bebeğin yüzünü bir kez gördüm kilosunu bile bilmiyorum en son 28 haftalıkken 600 gram demişti bitanesi boyunu hiç söylemedi bile. En sonda geçen hafta gittim yine soru sordum ve bana sesini yükseltti bende yükseltince bu sefer beni sedyede yarı çıplak bırakıp muayene etmeden çıktı odadan hadsiz. üstelik hep asistanlar bakıyo sadece bir kez randevu aldığım doktor baktı şimdiye kadar ve oda detaylıda perinatolog’tu. Şimdi doğumu orda yapmaktan vazgeçtim korktum valla doğumdada masada bırakıp çıkar giderler canımıda bebeğimin canınıda böyle tiplere emanet edemem 😥😥😥