Merhaba kızlar 35 haftalık gebeyim. Bugün sağlık ocağı kontrolüm vardı yürüyerek gidip geldim her zaman yürüyüş yapamıyorum 8.000 adıma yakın yürümüşüm sorum şu bitik durumdayım sol kalçam yerinden çıkıcak gibi ve alt karnım pert durumda taş gibi ikiside baskı yapıyor öksüremiyorum bile sanki kalçamdan damar aracak gibi değişik bir ağrı doktora da gidemiyorum doktoru bırak adım atacak gücü kendimde bulamıyorum ilk defa böyle oldu acaba yordum kendimi o yüzden mi yoksa bu bir sancı mı bilemedim.