Kızlar az önce namaz kılarken birden bişey aktı kendiliğinden çok az.
Bende şüphe ettim gittim camasirimi değiştirip tuvalete girdim heralde bebek baskı yaptı kacirdm mı diye düşündüm sonra idrarımı yaptım yaparken de tutmayı denedim tutabiliyodum yani. Diyorlar ya şu gelse tutamazsiniz bacaklardan akar diye ben tutabiliyodum neyse rahatlamistim biraz. Az sonra tam abdest alırken bidaha oldu aynı şey yine az bişey aktı kendiliğinden. Anlamadım suyum mu geliyo ne oluyo daha 31+2 yim 😥 su değildir dimi ya😔
daha önceki aylarda da sanki olmuştu böyle bişey namaz sırasında ama bu sefer beş peşe olunca çok korktum su an takip ediyorum devam ederse hastaneye gidicem eşimi de tam işe göndermiştim 😥