Ceku99 5+4 teyim ama bu iki gundur istifra ediyorum normal mi erken baslayan var mi bulantilari ne yapiyorsunuz bu durumlarda
xbebegimx Ceku99 normal ilkinde benim de 5. Hafta baslamisti prilam yazdi doktor idare etmeye calisiyorm🙂
Mihramoms Ceku99 ilk çocuğumda benim de 6 ıncı haftada başlamıştı gayet normal kötü iseniz doktorunuzdan bulantı hapı yazmasını rica edin prilam iyi gelir inşallah 🙏
BBeeBBeeKKoo Ceku99 çok normal canım ben 4.haftadan 16 .haftaya kadar kustum ağzımdan burnumdan bana faydası olmadı ama doktoruna bulantı için hap yazdırrabilirsin belki seni rahatlatır
BBeeBBeeKKoo İnşallah valla çok zor Rabbim sabır versin ama geçiyor merak etme unutuyorsun bile o günleri