Ben maalesef istediğiniz gibi bir doğal tedavi öneremeyeceğim, mutlaka kadın doğumcunuza danışmalısınız bu süreçte diyeceğim. Ben mesela hiç istemediğim halde 2 kez antibiyotik Augmentin kullandım, yetmedi alerji ilacı da aldım Allah beterinden korusun. Çocuğum inşallah iyidir. Ama inanın denediklerim geçirmedi. Özellikle ilaçla tedaviye alışık bir vücudunuz varsa zorlanacaksınız, daha kötüsü çocuğun zarından iltihap geçme olasılığı olması. Doktorum son antibiyotiği “sen de rahatla çocuğu bir rahatlatman lazım” diyerek vermişti. Onlar için bazen ilaç kullanmak gerekli, ihtiyaç durumunda aklınızda olsun diye yazdım. Çok geçmiş olsun ❤️🩹