Mübarek gecede , can acimdan agliyorum çocuk gibi. Hamileliğin 13. Haftasindan beri bacak agrım beni hem fiziken hem psikolojim bitirdi. Buna 25 de kalça da eklendi yürüyemez oldum.
Magnezyum soda parol egzersiz en sonunda kas gevşetici krem bile denedim hic bisey olmuyor.
Artık hep böyle mi kalacağım korkusu bile beni sardi.
Normal doğum çok istiyordum ama bu aci beni yiyip bitiriyor . 37 de sezeryan ile al artık demeyi düşündüm şuan doktoruma ki daha 27 ye yeni giriyorum. Sanki sezeryandan sonra herşey geçecek de. Sağlıklı düşünemiyorum artık.
Fikir ve deneyimize ihtiyacım var. Herkese hayırlı kandiller. Seccademi özledim rahatca eğilebilmek …😪😪