Hola 33+2 haftaligim simdiye kadar hep düşük tü benim hamileligimin başından beri. Daha sonra doktor varis corabi verdi bana ben onu kullandım tansiyonum simdi normal bas dönmelerim yok. Ödem den dolayı düşüyormuş galiba benim tansiyonum çorap cok iyi geldi. Belki seninkide öyledir bi konuş doktorunla.