Nasılsınız nasıl gidiyooor? İştahınız, ağız tadınız nasıl? Oruçları tuttunuz mu🌝
Ben 9 gün açık yaptım diğer günler tuttum. Ve ramazandan önce 2 günde bir kusuyordum ramazana başladık kusmalarım geçti. Zorlasa idi orucu bırakacaktım ama tam tersi daha iyi geçti. Ağız tadım da bu son bir haftadır düzeldi gibi çoook şükür. İnş yine bozulmaz 🥹 çünkü ağız tadı çok büyük bir nimetmiş ❤️