Desteğe çok ihtiyacım var, 2 bebek kaybettim, 1.ci si boş gebelik oldu 2çside gelişim geriliği, sonra pıhtılaşmam olduğu çıktı 3 ay önce iğneyw başladım bugün hamile olduğumu öğrendim ama psikolejim çok kötü tekrardan aynıları olucam diye korkuyorum dış gebelik aklım a geliyor 2 kürtaj geçirdimok korkuyorum desteğe çok ihtiyacım var