ArvenMom Irmak26 herhangi bir sorun olduğunu düşünüyorsanız yada içiniz rahat etmiyorsa doktorunuza bu durumu sorabilirsiniz
Rumya Irmak26 çok çok normal daha minnacik ben 24 haftalikken çok az hissetmeye baslamiştim Şuanda 30 haftaliğm içerde parti oluyor
Irmak26 Çok nadir içimde farklı bı şeyler hissediyorum ve bı sorum daha var bebeğimde her hangi bir sıkıntı olsa ben nasıl farkına varırim