Kızlar 33 haftalık olduk çok şükür ama yaklaşık 1 aydır geçmeyen bilek ağrım var el bileği önceleri sadece sol bileğimdi son bir haftadır falan sağ bileğimde başladı ellerim güçsüzleşti resmen zaten şişmelerimde var ama bu bilek ağrıları artık canımı yakıyor bu durumu yaşayan var mı acaba