Cerencandan Şükürler olsuun bende doğurdum ❤️ Su azlığı vardı gelişim geriliği vardı korkuyordum 37+2 de oğlumu kucağıma aldım şükürler olsun darısı bütün hamislerin başına 💙
Bir_prens_annesiiiii Cerencandan benim normal polikinlik kontrollerimde hiç suyun fazla dememişlerdi doğumda sana suyun fazla dediler mi dedi hayır dedim suyun fazla dediler şaşırdım 9 ay boyunca hiç bir doktor böyle bir şey söylememişti
Kader111 Allah bağişlasın küveze felan girmedi inşallah bebeğiniz bide bu su fazlalığı ve azlığı niçin oluyor bilginiz var mı ?
Cerencandan Kader111 ne için olduğunu bilmiyorum ama benim kızım da da olmuştu hatta baya erken başlamıştı onda oğlumda 34 te falan başladı kuveze girmedi şükür de sarılık oldu mlesef