coolmother kızlar 29.haftadayız bebeğimin şüküür ki kilosu suan iyi ama ben tospikleşsin istiyorummmm kilolu bebiş anneleri neler yediniz hamişken ?😋😚( dipnot : boş boş niye böyle bişey istiyorsun yazacaklar yazmasın hiç çekemem )
_Daydreamer_89 coolmother muz ve nesquikli süt içtim baya işe yaradı eski gönderilerimde Detaylı anlattım bu göz atın isterseniz☺️
Eldgrn coolmother bebeğin fazla kilolu olması da iyi bir şey değil bildiğin ve gördüğüm kadarıyla bebeğin kilolu olması biraz da genetik işi burada da çok gördük zaten ne yapılırsa yapılsın bebeğe kilo almayan bir yandan da hiçbir şey yapmadığı halde iri bebeği olan annelerimiz var hatta benim yeğenim de iri bebek olarak doğdu doktor da eğer ailede genetik ise bebeğin iri olması normal Eğer siz kalıp yani zayıflık varsa veya iyilik varsa genetiğini aldıysa bebek o şekilde doğar demişti
Mrsfly coolmother hahaha ya çok tatlı bir istek. Gönlünden geçen gibi olsunn. Doğum ile alakalı bi takım zorluklar olabiliyormuş sanırım ama mutlaka biliyorsundur. Umarım sağlıkla alırsın kucağına.
Alymus coolmother ay canım son zaman diyorlar ya alıyorlar çok doğru 32ye kadar bizim 1900du 32den 39a 3700 oldu sen ne istersen onu ye o bu Faso fiso valla 😂
Zehra_25x Eldgrn evet bizdede genetik ben 5kg dogdum benim bebeiste onden gidiyor masallah iyi kilosu bencede zorlamayin kendiniz kilo alirsiniz
piiremsesinannesiii coolmother Hergün iki muz yedim artı kaşar peyniri kuru kuru yiyordum sonra kefir falan hepsinin de etkisi var eminim şuan bebeğim 3 buçuğu geçti ve 37+3 üz çok korkuyorum doğumda zorlanıcam diye iki haftadan fazla var doğuma bence boşver kilo almasın ilk doğumuzsa ben çok stresliyim
higirl coolmother ben 28 haftalığım 1 kg bebeğim sizinki kaç kg acaba az gibi geliyor bana kendimde pek kilo almadım zaten