Bir hafta önce Sezeryan doğum yaptım ancak odaya geldikten sbra ve evde bugüne kadar bir damla kanamam dahi olmadı sürekli ağrılarım oldu,kalkmakda cok zorlandım, yeri geldi naz yapiyo dendi doktorumu aradım sezeryan snrasi kanama olmaması normal dedi neyse bugun kontrol vardı bana ooo rahim kanla dolu diyo sen bnun agrisni çekiyorsun diyo bn size sordum norml dediniz dedim hicbisey deniyo bana bı METİLER diye hap yazdı birde hastanede dil altı hap verdiler rahim kasılmasi saglicaknis kanamam gelecekmis bildiğiniz sancı cekiyorum şuan ama daha bi danla gelmedi bu ilacı bnm gibi kanaması olmayıp kullanan varmı acaba resmen psikolojim bozuldu