ummuhan3 Kızlar her ay ovulasyon testi almaktan sıkıldım. Bu ay Bir dolu bir boş degerlendirsek yumurtayı kaçırmayız dimi ? Ovulasyon testleri gerçekten yordu artık beni🥲 Bu şekilde gebe kalan varmi ovulasyon testi kullanmadan
Gamzegll ummuhan3 yani kuzum herkes kullanmıyor sonuçta hem sen az buçuk yumutladığını anlarsın kafanı takma rahat ol
Mihrimahvuslat ummuhan3 Şöyle bir mantıken düşündün mü spermler 3 gün yaşadığı için düzenli olarak 2 günde bir ilişki olsa bile tutma ihtimali çok yüksek, herşeyden önemlisi Rabb’im nasip etmişse eğer tek ilişkiden de tutar 🤲🏻🙃
Deniztrn ummuhan3 ovülasyon testleri seni strese sokar zaten şartlanıp ilişkiye girersen sonuç istediğin gibi olmaz.. önceliğin zevk almak olsun.. sonra vücudunu dinlemeyi öğrenmelisin.. yumurtlama zamanını anlayabilirsin hele de reglin düzenliyse.. gerisini de akışına bırak.. söylemesi ayıp belki ama ikinizde zevk alırsanız ikinizinde işlevliği daha verimli olur..
Gumus25 ummuhan3 testler stres yaratıyor bence oluruna bırakın. Zaten yumurtlama dönemleri hesaplanıyor ona göre değerlendirin derim
Sumeyye237 Valla canım 4 5 ay hep ovulasyon testi yaptım sıkıntısı stresi yanında cabasi yemin ederim. 2 ay kullanmadim sıkıntı stresi bıraktım 3 ay sonra gebe oldugumu öğrendim
MelodyFairy Mihrimahvuslat yok yavrum ya yinede kadın doğum randevums gidicem bakalım kist vs geçmedi mi diye bir de bir şey başlar mı acaba
MaviJournal Valla bacım şunu söylim en kral testi alıp, en iyi şeyleri de yiyip içsen fayda yok. Kafandan onu atacaksın. Bebek olsun diye ilişki yasamicaksın. Sonrası zaten kader kısmet. Başka bir çaresi yok bence
Sibel_72 Ben kullandım işe yaradı o ay hamile kaldım bebiş kaybettim sonraki zamanda yine sipariş ettim gelecek ay kullanırım dedim bi baktım hamişim kullanmadan :) darısı başına
znkara ummuhan3 bende ovülasyon testini geçen ay denedim ama aşırı stres oluyor ve tutmadı bu ay da akışına bıraktık zaten yumurtlama zamanında karın ağrısı ve akıntı oluyor ben ordan anlıyorum nasip tabi hayırlı vakitte gelsin 💖
Merveal ummuhan3 canım 4 aydır bende ovulasyon testi kullanıyorum doktor mfk asla bu testleri önermiyor reglin bittikten sonra 3 2 3 2 kuralıyla ilişki yasamanı öneriyor ki spermler daha kaliteli olsun dye