Kızlar bugün doktor randevum vardı. 29+2 haftalık hamileyim. Ve doktor dedi ki normal doğum pozisyonu almış dedi. Sizce değişir mi değişmez mi? Benim de istediğim normaldi zaten. Doktor öyle söyleyince şükürler olsun ki sevindim. Aranızda bu haftalar da doğum pozisyonu normal olup değişen oldu mu? 🥰