Kumsal35 Kendinde Enfeksiyon olup sezeryanla doğum yapınca bebeğe geçiyor mu enfeksiyon bilgisi olan...
Kumsal35 Slnmlh öylemi geçmiş olsun cok üzüldüm benimde ilk hamileligimde normal doğumla geçmişti bebegime simdi de var enfeksiyon yine geçecek diye korkuyorum da geçmezse sezeryan olmak istiyordum ondan
Slnmlh Kumsal35 benim sezaryrn de geçti valla. Ama çok aşağıdaydı bebeğim benim tam doğum pozisyonundaydı